دست نوشته

دل نوشته

دست نوشته

دل نوشته

عمر کوتاشت

[​IMG]

تو نیستی سرد و یخ بندون

تموم فصلا پاییزه

گذشتن از تو واسه من ، گذشتن از همه چیزه

عکس دختر زیبای خفته

خداوندا ! ما را وسیله آرامش قرار ده ؛

کاری کن ...

- هر کجا نفرت هست ، ما پیام آور عشق باشیم .
- هر کجا شکی هست ، ما پیام آور ایمان باشیم .
- هر کجا دردی هـست ، ما پیام آور درمان باشیم .
و هر کجا ناامیدی هست ، ما پیام آور امید باشیم 

با تو هستم سنگ دل

ﺭﻭﺯﯼ 1000 ﻣﺮﺗﺒﻪ،900 جمله ﯼ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ

ﺭﺍﺩﺭ800ﺟﺎﯼ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺑﻪ700 ﺯﺑﺎﻥ ﭘﯿﺶ ﺑﺮﺍﯼ

600 ﻧﻔﺮﻣﻄﺮﺡ ﮐﺮﺩﻡ 500. ﻧﻔﺮﺍﻧﻬﺎ،400 ﺟﻤﻠﻪ ﺭﺍ ﺑﻪ

300 ﺯﺑﺎﻥ ﺩﺭ200 ﺑﺮﮔﻪ ﺗﺮﺟﻤﻪ ﮐﺮﺩﻧﺪ. ﻭﻣﻦ

100 ﺑﺎﺭﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮﺩﺭ 90 ﺭﻭﺯ،ﺭﻭﺯﯼ 80ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺧﻮﺍﻧﺪﻡ

ﻭ 70 ﺟﻤﻠﻪ ﺭﺍﺗﻮ60ﺑﺎﺭ ﺩﺭ 50 ﺭﻭﺯ،ﺭﻭﺯﯼ 40ﺑﺎﺭ ﺑﺮﺍﯼ

ﺧﻮﺩﺕ ﺗﮑﺮﺍﺭﮐﺮﺩﯼ30 ﺗﺎﯼ ﺍﻧﺮﺍ ﺁﻣﻮﺧﺘﯽ ﭘﺲ ﺍﺯ20 ﺭﻭﺯ

ﺍﺯﺗﻮ 10ﺳﻮﺍﻝ ﮐﺮﺩﻡ ، 9ﻣﺮﺗﺒﻪ ﺑﻪ 8ﺳﻮﺍﻝ ، 7ﺗﺎﺟﻮﺍﺏ

ﺭﺩ ﺩﺍﺩﯼ،ﺩﺭﻓﺎﺻﻠﻪ ﯼ 6 ﺭﻭﺯ 5ﻣﺮﺗﺒﻪ ﺗﻮﺭﺍﺑﻪ 4 ﺿﯿﺎﻓﺖ

ﺩﻋﻮﺕ ﮐﺮﺩﻡ ، 3ﺳﺎﻋﺖ ﺧﻮﺍﻫﺶ ﮐﺮﺩﻡ،2 ﺳﺎﻋﺖ ﺍﻟﺘﻤﺎﺱ

ﮐﺮﺩﻡ ﺗﺎﻓﻘﻂ 1 ﺑﺎﺭﺑﮕﻮﯾﯽ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ.

داستان ساده

داستان ساده ای که ساعت اول انتشار،سایت نویسنده اش 1 میلیون نفر در جهان بازدید داشت و ساعت ها بعد به صد ها میلیون رسید:
گفت و گو با خدا...
در رویاهایم دیدم که با خدا گفت و گو می کنم.
خدا پرسید:پس تو می خواهی با من گفت و گو کنی؟
من در پاسخش گفتم:اگر وقت دارید.
خدا خندید:
وقت من بی نهایت است...
در ذهنت چیست که می خواهی از من بپرسی؟
پرسیدم چه چیز بشر شما را سخت متعجب می سازد؟
خدا پاسخ داد:کودکیشان.....!
اینکه آنها از کودکی شان خسته می شوند،عجله دارند که بزرگ شوند،
و بعد دوباره پس از مدتها،آرزو می کنند که کودک باشند.
اینکه آنها سلامتی خود را از دست می دهند تا پول به دست آورند...
و بعد پولشان را از دست می دهند تا دوباره سلامتی خود را به دست آورند.
اینکه با اضطراب به آینده می نگرند
و حال را فراموش می کنند
و بنابراین نه در حال، زندگی می کنند و نه در آینده
اینکه آنها به گونه ای زندگی می کنند که هرگز نمی میرند،
*و به گونه ای می میرند که گویی هرگز زندگی نکرده اند.
خدا دستانم را گرفت،برای مدتی سکوت کردیم
و من دوباره پرسیدم:
به عنوان یک پدر ،می خواهی کدام درس زندگی را فرزندانت بیاموزند؟
او گفت:بیاموزند که آنها نمی توانند کسی را وادار کنند که عاشقشان باشد،
همه کاری که آنها می توانند بکنند این است که اجازه دهند که خودشان دوست داشته باشند.
بیاموزند که درست نیست خودشان را با دیگران مقایسه کنند،
بیاموزند که فقط چند ثانیه طول می کشد تا زخمهای عمیقی در قلب آنان که دوستشان داریم ایجاد کنیم،
اما سالها طول می کشد تا آن زخمها را التیام بخشیم.
بیاموزند ثروتمند کسی نیست که بیشترینها را دارد،
کسی است که به کمترینها نیاز دارد.
بیاموزند که آدمهایی هستند که آنها را دوست دارند،فقط نمی دانند که چگونه احساساتشان را نشان دهند.
بیاموزند که دو نفر می توانند با هم به یک نقطه نگاه کنند و آن را متفاوت ببینند.
بیاموزند که کافی نیست فقط آنها دیگران را ببخشند،بلکه آنها باید خود را نیز ببخشند.
من خاضعانه گفتم:از شما به خاطر این گفت و گو متشکرم.
آیا چیز دیگری هست که دوست دارید فرزندانتان بدانند؟
خداوند لبخند زد و گفت:
فقط اینکه بدانند من اینجا هستم.

من َ در هر تولد تو باز زنده می شوم

امروز که تولد توست

برای تو َبرای چشمهای تو

هدیه ام ناقابل است

خاطراتی از فرداهامان

برای بودنت

همراه ترانه های خیس و باران خورده چشمهایم

و من َ در هر تولد تو

باز زنده می شوم



یادته حرفتو بهم ساده گفتی

حرفش را ساده گفت:

من لایق تو نیستم!!!!

اما نمیدانم خواست لیاقتم را به من یادآورى کند ...

یا خیانت خودش را توجیه


پرواز را دوست دارم


پـــــــــــــــرواز را دوســــت دارم

وقتـــــے از ارتفاعــــات لبانــــــت

به عمــــق آغوشـــت سقـــوط میکنــــم

چـــه سقــــوط دلنشینــــے

راستــــے

میدانستــــے پــــــــــــــرواز

تـــو یـــادم دادے

عشق

عشق را باید لمس کرد ...فهمید...حس کرد...
عشق را باید دید...شنید...فریاد زد...
عشق را باید خواست....

دوست داشتن با 21زبان مختلف دنیا

دوست داشتن با 21زبان مختلف دنیا

01) English : I Love You

02) Persian : To ra doost daram

03) Italian : Ti amo

04) German : Ich liebe Dich

05) Turkish : Seni Seviyurum

06) French : Je t'aime

07) Greek : S'ayapo

08) Spanish : Te quiero

09) Hindi : Mai tumase pyre karati hun

10) Arabic : Ana Behibak

11) Iranian : Man doosat daram

12) Japanese : Kimi o ai shiteru

13) Yugoslavian : Ya te volim

14) Korean : Nanun tangshinul sarang hamnida

15) Russian : Ya vas liubliu

16) Romanian : Te iu besc

17) Vietnamese : Em ye^ Ha eh bak

18) Syrian/lebanese : Bhebbek

19) Swiss-German : Ch'ha di ga"rn

20) Swedish : Jag a"Iskar dig

21) Africans : Ek het jou li ...

کـــــاش الان پیشـــــت بـــــودم

مینم یـــــاد اون شـــــب هایـــــی بخیـــــر کـــــه تا


 صبـــــح اس ام اس بازی میکردیـــــم ! و آخـــــرش


 مینوشتـــــی: کـــــاش الان پیشـــــت بـــــودم !!!


هــمـه ی خـسـتـــ ــــــِـــگـی هــایـت را یـکـجـــا 



مـیـخـــــــَــــــــرم



ـ .

 . . 

تـو فـقـط قـــول بــده . . . 



کـــــــــــ ــه . . . 



صـــدای خـنـده هـــ ـایـت را بــه هـیـچـکــس .



 . . 

جـــُـــــــــــز مــ ـــــــَـ ـــــــــن نـفـروشــــــــــ ــــــــــــــ ــــــــــــ ــی . . .

چقد


چقد امشب همه چیز دوباره  دست در دست هم داده تا دوباره من از خجالت این اشکا در بیام...

 از خوندن مطالبی که دوستان تو وبلاگشون گذاشتن

از جمعه های دلگیر..

وخیلی چیزهای کوچک و بزرگ دیگه

وآخراز همه و مهمتر از همه دلتنگ عشقتم باشی

از نبودنش کنارت حسرت بخوری 

حیفم میاد زندگی کنم روزایی که امینم کنارم نیست.


پاییز...

دنیا مثل پاییزه هم قشنگه هم غم انگیز


قشنگیش بخاطر تو وغم انگیزیش بخاطر دوری تو...


پاییزت زیبا امینم


عشق



چـه کــار بــه حـرفـ ــــ مـردم دارم


زنـدگــی مـن همیــن استــ ــــ ...


شبـ ـــ کـه می شـود


روی تــختم دراز میــــــکشمـــ ...


عـاشقـانه ای مـی نـویســـم ...


خیـــره مـی شــوم بـه عکســتــ ـــــ


و بـا خـودم فکـر مـی کنـــم


مگــر مـی شــود تــو را دوستــ ـــ نـداشـتــ ـــــ ...!!


امین من آقای من همیشه دوستتدارم کاش میتونستم خاطره هامونو بنویسم..


نطن